dimarts, 18 de juny del 2013


1. Fes una redacció sobre el que ha significat per a tu aquest any. Avalua la teva feina, fes-ne autocrítica i també parla de la relació amb el grup-classe.
-Per a mi aquest any a anat mol be ja que en guany e estat a una classe diferent amb menys alumnes, la veritat es que me pensava que a tercer d'eso era mes complicat aprobar pero me e donat compte que qui no aprova es per que ell  no vol, per que en-realitat si te esforces pots aprovar. Jo al primer trimestre em estafa esforçant molt per que no volia que me quedes cap ninguna, al segon trimestre vaig davallar un poc i em varen quedar tres, me vaig desanimar un poquet per que no volia passar l'estiu estudiant. Però ara el tercer trimestre las e recuperat totes, però el meu esforç ma costat ja que nomes podia sortir al carrer el fins de setmana per que tenia els exàmens finals. Però a merescut la pena. La relació a classe de vegades an estat discutint però desprès es em portat be, amb els companys a estat molt bona per que la majoria ens coneixem de petits, però be aquest curs ma agradat molt i esper que l'any qui ve estiguem tots.

2. Fes un resum del teu conte preferit.
Las brujas

-Un niño pierde a sus padres y se va a vivir con su abuela a Noruega. Noruega es uno de los lugares más visitados por las brujas, y también, que toman la forma de mujeres. Afirma que sus características son saliva azul, pies sin dedos, calva y garras A la anciana, por problemas de salud, la envían junto a su nieto de vacaciones a la costa de Inglaterra. En el mismo hotel, casualmente, el niño descubre que se va a realizar una reunion de todas las brujas de Inglaterra, y se encuentra presente en ella en contra de su voluntad, puesto que cuando quiere salir del salón, es cuando todas las brujas comienzan a entrar y encuentra refugio detrás de una mesa. Desde allí puede ver el plan de la Bruja Superior que hablaba con todos los niños de Inglaterra. Y comprueba, horrorizado, como transforman a otro muchachito en ratón.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada